1 Haziran 2020 Pazartesi

ZEYTİNYAĞLI PATLICAN

Eveeeett dün sabah ara öğün yine önceki günle aynıydı domates salatalık vs.
Öğlen ise Zeytinyağlı Patlıcan yaptım. Sanırım patlıcanın kızartılmadan yapılan en güzel hali bu. Kısaca tarif vereyim. Soğanları piyazlık doğrayın ama bol soğan olacak ben 1 kg patlıcana 2 çok büyük soğan kullandım. 7-8 çarliston biber irice doğranmış. 2 gerçekten çok büyük domates (tarla domatesiydi ondan çok büyüktü)ve patlıcan ince uzun doğrayıp sonra dilimledim dikdörtgen şeklinde oluyor. 2 küp şeker,tuz ve zeytinyağı
Tüm ürünleri soğan biber patlıcan domates sonra tekrar soğan biber patlıcan domates dizip 1 su bardağı kadar su ekledim ve pişirdim. Ertesi gün yerseniz daha da lezzetli oluyor. 
Diğer ara öğünde ise karpuz peynir geçiştirdim. Veeeee yine kilo kaybetmedim. 2 gündür durdu düşüş yapacak inşallah. Geçen hafta çarşamba perşembe toplamda 900 gr gitti sizinle  paylaşmaya başlayınca durdu.

Hiç yorum yok: