6 Haziran 2020 Cumartesi

PANCAR SALATASI

Size 1 haftadır yazamadım. Merak edenleriniz varsa bu hafta 1000 gr zayıfladım aslında daha fazla verebilirdim ancak biraz kaçırdım.
Size bugün değişik bir salata tarifi vereceğim. Ben pancara bayılırım ama bu şeklini ilk kez denedim. Hardalı çok sevmezdim ancak değişik bir lezzet kattı. Sanırım yaş ilerledikçe damak tatları değişiyor.

 
Malzemeler
2 haşlanmış pancar
1 yemek kaşığı bal
1 tatlı kaşığı hardal
1 sarımsak (ben sarımsak tozu kullandım)
1 yemek kaşığı zeytinyağı
1 yemek kaşığı elma sirkesi
1 /2 limonun suyu
1 avuç maydanoz
5-6 tane ceviz içi

Hazırlanışı
Haşlanmış pancarı küp doğrayın. Maydanozu doğrayıp pancarla karıştırın. Ayrı bir kapta sos malzemelerini karıştırın ve pancarların üzerine ekleyin. En son ceviz parçaları ile süsleyin.

Hiç yorum yok: