25 Ekim 2007 Perşembe

RAMAZAN PİDESİ PİZZASI

Ramazan pidesi pizzası nasıl mı olur?İşte böyleee.Bu evde kalmış bayat pideleri değerlendirmenin güzel yollarından biri...Bu resimde ramazandan bu yana arşivde beklemekte.Haydi bunu da yaz belki çocuklar sever dedim.Her ne kadar Ege'nin sosis yemesini onaylamasamda 3-4 ayda bir eve sosis alırım.Bu kadarı zarar vermez diye düşünüyorum.

Bunun neyini tarif edeceksin diyeceksiniz.Belki birilerine bir fikir veririm diye düşündüm.
Ayrıca benim yemek yapmak için çok uzun vaktim yok daha önce de söylemiştim.Hafta sonu yemeklerimi çok özenle yapıyorum diye.İşte size uyduruk pizza...
Malzemeler:
Alınıp bayatlamış ramazan pidesi :))) bazılarınız oooo geç kaldın diyorsunuz, duydum!!!
2 yumurta
2-3 adet sosis
kekik
Arzuya göre sucuk salam da eklenebilir...
Hazırlanışı
Bayat pideleri küçük küçük kesin.Önce çırpılmış yumurta ile karıştırın sonra sosisleri ve kekiği de ekleyip tekrar karıştırın.Yağsız tavaya çok az yağ döküp bastırarak yayın.Arkalı önlü kızartın...
Afiyet olsun...
Yağsız tava dedim ya, ben teflon tavalara karşı olduğumu daha önce belirtmiştim.Omletleri yağlı kağıtta hazırladığımı söylemiştim hatta..Hisarın çelik tavasını aldım, aynı tava tefal de de var.Biraz yağlamak gerekiyor tamamen yağsız yapıştırıyor ama yine de memnunum.İçim rahat çünkü.Almak isteyenlere fikir olur belki diye yazmak istedim..

9 yorum:

Secil Y. dedi ki...

Annecigimde bize yapardi bu taklitci pizzayi.Hatta benim bile yapmisligim vardir ögrenciyken arkadaslara cok yaraticiyim ben canim edalariyla hava ataraktan.Unutmustum ben bunu yahu hemen yapayimda Ilker ´Secil yavas yavas kiviricak bu yemek isini´ diye ümitlensin bari.E ama ümit fakirin ekmegi güzelim bunu esirgemeyelim ondan di mi?

Saka bir yana bizimki ne zaman senin sayfaya baksa ´ooo Murat cok sansli ya´ deyip duruyor söyle bir ic cekerekten.Bilmem aciklamama gerek var mi ben yemek konusunda cok becerikli degilim.Yani yemekle aramda bi araz var ama bu beceriksizlik mi gercekten yoksa ,yerim dar bana hareket alani lazim mi(hala bir ev bulamadigimiz icin evimiz cok ama cok kücük)ya da ben tembelmiyim neyim karar veremedim.

Cok konustum yine ben ,sevgilerimi sunarakdan gideyim.Ailecek ailenize sevgilerimizi sunuyoruz efendim.
Tatli bir not=Bugün doktora gittik bizim bir kizimiz olucak Serpil teyzesi...

Adsız dedi ki...

ohhh nefis görünüyor arkadaşım eline saglık.. iyide pideyi nerden alalım şimdiii....görüntü muhteşem olmuş...sevgiyle kalın..

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Yumurtaya bulayıp kızartma fikri çok güzel bence sosis salam gibi (onaylamasakta) lezzetler bu tarz tariflerde kendilerini çok güzel gösteriyor. Yememek eldemi Serpil'cim. Sevgiler...

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

cnm çok pratik gerçekten.ellerine sağlık.

Cafe Gusto dedi ki...

Seçilciğim çok sevindim.Kızınıza şimdiden talibiz haberiniz olsun.Allahtan sağlık ve sıhhatle bebeğinizi kucağınıza almanızı dilerim.Desene Ece hanıma rakip geliyor..
Ayrıca yemek konusunda işin zor zira Gülseren teyzem çok güzel yemekler yapardı.İlker onları yiyerek büyüdü.Haaa sorsan neresine yedi bilmem çöp gibiydi hep.Ayrıca Murat şanslı mı bilemem çünkü ikimizde tanınmayacak kadar şişmanladık.Eskiden şişmanım diye üzülürdüm.Allah sen kendini beğenmiyorsun demek al sana dedi :))bu hale geldim..
sevgiler...

Cafe Gusto dedi ki...

Hünerli arkadaşım ne desen haklısın artık seneye ramazan da yaparsınız.Bu ara yoğunluktan yayınlamayı aksattığım çok şey var kusura bakmayın
sevgiler...

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Aslı zaten güzel olan herşey zararlı değil mi? ve biz bilerek tüketmeye devam ediyoruz.
sevgiler..

Cafe Gusto dedi ki...

Semracığım teşekkür ederim..
sevgiler..

Adsız dedi ki...

hem kolay, hemde lezızdır emınım:)) omlette cok sırın olmus serpıl cım.. elıne sağlık

sevgıler
fıdan