31 Ocak 2021 Pazar

Fırında Çipura


Herkesin kendine has balık pişirme teknikleri vardır. Ben ızgaradan sonra fırında pişirmeyi severim. Fırında pişen balığın içinin sulu sulu kalması beni mutlu ediyor.
 

Size bugün kendi tarifimi yazayım isterseniz bir de böyle deneyin.

Halka halka doğranmış soğanı yağlı kağıt üzerine ekliyorum. Halka şeklinde doğranmış patatesleri de soğanların üzerine ilave ediyorum. Tuz,kekik,fesleğen ve biberiye ekleyip üzerine zeytinyağı gezdiriyorum.

Temizlenmiş ve yıkanmış balıkların içine az miktarda tuz,fesleğen biberiye serpip fındık büyüklüğünde tereyağı ve halka soğan koyuyorum.İsteğe bağlı kurubiber ve sarımsak da ilave ediyorum. Balıkları fırına vermeden önce üzerine çizik atıp zeytinyağı gezdiriyorum ve 200 derece fırında pişiriyorum #balik #çipuratarifi #fırındabalıktarifi

Hiç yorum yok: