2 Mayıs 2020 Cumartesi

Fırında Kereviz

Biz kereviz yemeyiz dediğinizi duyar gibi oldum sanki.. Bu aralar sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. 4 ayda 10 kg zayıfladım üstelik sağlıklı beslenerek. Sağlıklı yiyecekler ararken kerevizin bu halini çok sevdiğim @lotusgunlugu’nde gördüm.
Keşke bu lezzeti çok önceden keşfetseymişiz çünkü kereviz zamanı geçmek üzere..
Sebze yemeyen çocuklarınıza patates kızartması niyetine  yedirebilirsiniz. Etlerin yanında servis edebilirsiniz. Yoğurtla ikram edebilirsiniz yada dip soslarla tüketebilirsiniz.
Ben aşağıdaki baharatları ekledim ancak birebir aynını yapmak zorunda değilsiniz istediğiniz baharatı ekleyip çıkartabilirsiniz. Ama emin olun bu şekilde yaparsanız lezzetine doyamayacaksınız.

Malzemeler

Dilediğiniz kadar kerevizi elma  patates gibi dilimleyin(ben 2 adet kullandım)
Yılkayıp süzdükten sonra bir kaba alın. İçine tuz,kırmızı biber,kekik, karabiber,fesleğen,biberiye,kimyon,köri,zencefil ve sarımsak tozu ekleyin 1-2 yenek kaşığı zeytinyağını ilave edip karıştırın. Yağlı kağıt serdiğiniz bir tepside 200 derecede kızarmak üzere fırına verin..

Hiç yorum yok: