17 Aralık 2020 Perşembe

Kahvaltılık Dürüm

Son derece pratik ve lezzetli bir kahvaltılıkla karşınızdayım. İkisinin iç malzemeleri farklı sizlerde istediğiniz malzemelerle hazırlayabilirsiniz.

Malzemeler
1 adet lavaş
2 yumurta
salam-hindi füme-sucuk
rende kaşar
tuz, kırmızı biber kekik
tavada omleti yapacak kadar kaşar

Hazırlanışı

2 yumurtayı çırpın. Yağı tavada eritikten sonra omleti tavaya dökün. Size bakan yüzün pişmesine izin vermeden üzerine lavaşı yapıştırın. Alt yüzeyi kızarınca ters çevirin lavaşlı yüzü bu kez tavaya değsin. Size bakan yüzde omletin üzerine salam yada hindi füme döşeyip baharatları atın ve kaşarı ilave edin. Sonra fotoğraftaki gibi katlayın. Malzemeler içinde kalsın.
Afiyet olsun.

ben üsttekini sucuklu yaptım önce sucukları yağda hafif kızarttım sonra tavadan topladım. Sucuklu yağda omleti pişirdim. Arasına kaşar ve sucuğu ekleyip katladım.



 

Hiç yorum yok: