27 Ocak 2011 Perşembe

TAVUK SUYUNA ÇORBA-ÇOCUKLAR İÇİN :)


Bugünkü tariflerim hayattan azıcık bloğunun sahibi arkadaşımızın bizlere hazırladığı ben buldum etkinliği için...Eminim bütün anneler çocukları için değişik yemek ve çorbalar uydurmuştur.Hele de benimki gibi çocuğu çok yemek seçen anneler..Benim asıl önemli sorunum kahvaltı biliyorsunuz.Daha önceleri de defalarca kahvaltı için uydurduklarımı sizlerle paylaşmıştım.Bugünde çok güzel bir tavuk suyu çorbası tarifi vereceğim..Aslında mercimek,yayla ve ezogelin dışında hiç bir çorba bir önceki tarife benzemez bende.O an aklıma nasıl gelirse öyle yaparım.Bu çorba da böyle bir günde çıktı..Gelelim tarife,


Malzemeler:
5 kepçe haşlanmış tavuk suyu
bir miktar tiftilmiş tavuk
2-3 avuç Barilla makarna Pipette bukle
8-10 adet ıspanak kökü
3 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı tereyağ
1 çay bardağı kadar süt
tuz

Hazırlanışı:
Tereyağ ile unu kavurun..5 kepçe tavuk suyunu azar azar ekleyerek çırpa çırpa unun topaklanmasını engelleyiniz.Üzerine de 1 lt normal suyu ilave ediniz.Tuzunu ilave edip kaynamaya bırakınız.Kaynayan çorbaya etini,sütünü,makarnasını ve ıspanak köklerini ekleyiniz.Hepsi pişince üzerine kırmızı biber ve yağ kestiriniz...

1 yorum:

Hayattan Azıcık dedi ki...

Canımmm bu gün yayınlıyorum tariflerini katılım için gerçekten çok teşekkür ederim. Sevgiyle kal...

Bu arada yemek seçen çocuk çok zor derler ayrıca kolay gelsin.