27 Ocak 2011 Perşembe

YILBAŞI MASAMIZDAN

Yılbaşından bugüne aslında görüntüleri içime sinmediği için yayınlamadığım tariflerim vardı.Fotoğraflar güzel çıkmamış olabilir amaaaa lezzetlerin hepsi birbirinden güzeldi.

SARMISAKLI PATATES MEZESİ
bu mezeyi ilk kez yaptım.Kolay ve lezzetli bir meze.. 5-6 adet kabuğu soyulmuş patatesi haşlayıp iyice ezdim.İçine 3 adet salatalığı rendeledim.Birkaç dal taze naneyi ince ince doğradım ve kuru nane ekledim.En son sarımsaklı yoğurt ile karıştırdım.


Kırmızı biber közlemesi patlıcanlı ezme yatağında:))

Bakla fava

PANCAR KÖKÜ KAVURMASI'nı da ilk kez denedim.Daha doğrusu pancar turşusu yapacaktım yaprakları o kadar tazeydi ki kıyamadım atmaya.İnce ince doğrayıp zeytinyağında kavurdum.Saplarının kolay pişmesi için de arada çokçok az su ekledim.İyice kavrulunca sarımsaklı yoğurtla karıştırdım..

YOĞURTLU KIRMIZI BİBER :Acıyı sevenler için ideal bir lezzet.Kurumuş süs biberlerini ince ince doğrayıp yağda çok az kızartın.(Uzun sürerse yanıyorlar.)Yağıyla birlikte sarımsaklı yoğurdun üzerine dökün..

Pazı kavurması ve patlıcan ezmesi

Havuç kavurması

Biber kızartması

Zeytinyağlı Barbunya

Çiğ köfte

İç pilavlı hindi

5 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

ellerine sağlık ne kadar zengin bir menü olmuş

Esma Ercengiz dedi ki...

Lezzetlerinin ne kadar iyi olduğu kıvamlarından da belli...
Hepsi de çok iştah açıcı görünüyor. Ellerine sağlık. Görüşmek dileğiyle.

umutluhayat dedi ki...

hepsi birbirinden güzel olmuş.ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

ARKADAŞIM HARİKA HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL.ELLERİNE SAĞLIK.
SEVGİLERİMLE...

Mutfaknotlari dedi ki...

harika hepside
tam benlik bol meze salata
ellerine sağlık bayıldımm