5 Nisan 2009 Pazar

WİNNİE THE POOH 100 HEKTAR ORMANINDA PİKNİKTE


Bu benim ilk model çalışmalı pastam.Sevgili Ayşe'nin biricik oğlu Emir'in doğum günü için hazırladım.Açıkcası Ayşe Winnie ve tiger'lı yapmamı isteyince yapabilir miyim becerebilir miyim diye çok düşündüm.Beni düşündüren şey hazır şeker hamuru ile çalışmamın modelleme açısından kolay olup olmayacağıydı.Olmadı da beni zorlayan,zor kuruyan üzerinde parmak izi yada izleri kolay kapanmayan modeller oluşturdum.Ama elimden geldiğince düzgün olması için uğraştım.Umarım beğenilmiştir.Emir' e mutlu yıllar diliyorum..Uzuuuun ve saygın yaşasın...




17 yorum:

anka dedi ki...

Nasıl bir emek ve sabır işidir bu :)Ellerinize sağlık bayıldımm.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

ilk çlaışman olduğuna inanmak zor.
çok başarılı olmuş.Ellerine sağlık

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Ellerine sağlık canım, ilk çalışma için gayet güzel olmuş gerçekten...tebrikler...Miniğe de sağlıklı ve mutlu uzun bir ömür dilerim...

Sevgiyle kal,

renklipastalar dedi ki...

Ellerine sağlık, çok güzel olmuş. İlk denemem diyorsun ama çok güzel başarmışsın. Darısı bizim başımıza inşallah. Güzel ve bol tarifli bir hafta diliyorum canım. Görüşmek üzere.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ama çok başarılı ,
gerçekten ilk çalışmamaı ??
eline sağlık sevgiler. iyi haftalar.

Damak Tadı dedi ki...

Tebrikler Serpil'ciğim..İlk çalışmana rağmen çok başarılısın..Ellerine sağlık canım..


Kocaman sevgiler..

boncuk mutfakta dedi ki...

İlk figür çalışması ama tek kelime ile süperr elinize sağlık

Bocuruk dedi ki...

Harikasın canım arkadaşım:) İlk figürlerin ama inan muhteşem. Kimbilir tadı ne kadar nefisti. Ellerine kollarına o güzel yüreğine sağlık:)
Sevgilerimle...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Serpil Hanım merhaba:) Çok güzel olmuş! Ellerinize sağlık! İlk olduğuna emin misiniz:))))İstanbul'dan sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canımsın ya Serpil
böyle güzel bir pasta böyle harika bir tema.. bayıldım ve gören herkez bayıldı. Emirin en sevdiği çizgi film di. wİNNİ THE POOH.. Sabah kalkıpta Emirin pastayı bir görüşü vardı ki anlatamam. 3 yaşındaki çocuktan şu beğeni dolu cümle çıktı : "VAY CANINA" gerçekten vay canına dedirtti herkeze. Bizi çok mutlu ettin bu farklılık bir çocuğun hafızasından eminim ki çıkmaz. Ellerin kolların dert görmesin hakkını ödeyemeyiz bizi ailecek çok sevindirdin çok naziksin ve çok ince. diyecek kelime bulamıyorum. Değerliydi bizim için bu emek.. Görüntüsü de tadı da çok güzeldi. Tekrar tekrar teşekkürler. Kocaman Sevgiler..

Feyza Fidan dedi ki...

Serpilcim harikasınnnn..Bayıldım pastaya, hele eklere vuruldum :) Canım arkadaşım ellerine sağlık gerçekten çok emekli ve harika bir pasta olmuş.
Çok öpüyorum seni..

Tijen dedi ki...

Ellerine sağlık Serpil'ciğim pek güzel olmuş gerçekten. İnsan kıyamaz yemeye...

Cafe Gusto dedi ki...

Arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum.Evet ilk defa figür çalıştım ve hepsi de olabildiğince olmuştu ama en son sabaha kadar beni ne beklediğini bilemedim.Figürleri pastaya saplamıştım acaba figürler düşermiydi yanlış mı yapmıştım yoksa sabah götürmeden önce mi monte etseydim falan filan bir sürü detaydan sonra evet oldu.Ama beni en çok da sevgili Ayşe cesaretlendirdi.Yaparsın dedi yaptım.Ukalalık gibi olmasın sakın ilk denemem ama hem resim yeteneğime hemde el becerime güveniyordum tabii.Devamı gelir inşallah.Emir'e tekrar mutlu yıllar diliyorum.Beğenen herkese tekrar teşekkürler...

mujdenin denemeleri dedi ki...

Bence çok profesyonelce olmuş.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Çok başarılı olmuş canım ellerine sağlık!!! Modellemeler süperrr!!

Sevgiler,
Evren

Adsız dedi ki...

harika olmus serpil hanim hic kurs falan almadan mi yaptiniz eger oyle ise vallaha bravo super olmus. selamlar nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com

sevinç dedi ki...

müdürüm döktürmüşsün yine valla süper olmuşlar ellerine sağlık