17 Haziran 2008 Salı

BALKON SALATASI


Balkon salatası da ne oluyor şimdi dediğinizi duyar gibiyim.Hem ziraatçı olmam hemde yeşili sevmem nedeniyle her yıl balkonuma birer saksı yeşillik dikerim.Az da olsa onları toplayıp yemek beni çok mutlu ediyor.
Geçen yıl çıkan 1 adet domatesime gözüm gibi bakmıştım ama bu yıl henüz domateslerim çıkmadı.

Bende çıkanlarla bir salata yaptım.Biberlerimden 1 adet....

Nanelerimden 1 tutam

Dereotumdan 1 tutam..Biraz fesleğen 1 adet domates 1 adet salatalık..
Ceviz ve kavrulmuş susam...
Bundan güzel bir keyif var mı?Bahçem olsa da keşke hepsini kendim yetiştirsem.Sanırım insan doğayı özlüyor..Ne dersiniz?

16 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

harika olmuştur yemeye kıyabildiysen eğer.benim de balkonumda aynen seninki gibi maydanoz,dereotu ve fesleğenim var bu yıl ilk defa ektim.harika bir şey,haftasonları kahvaltıda bayılıyor eşim toplayıp yemeye.

Adsız dedi ki...

ne güzel kendi yetiştirdiğinizi yemeniz..eminim tadı daha güzel gelir insana:) bende evde birşeyler yetiştirmek istiyorum ama balkonum kapalı oldugu için cesaret edemiyorum..maydanoz, nane, limon yetiştirmek istiyorum ama kapalı balkonda olur mu sizce? balkon için topraksız tarım öneriyorlar hatta hazır olarak kutu içinde balkonlar için özel satılan paketler varmış ama piyasada araştırsamda bulamadım.

Dilek Mutfakta dedi ki...

çoook güzel bende dört gözle bekliyorum balkonumdaki domates ve biberleri domatesler henüz yeşil biberler çiçekte çocuk bakar gibi bakıyorum çok güzel bir uğraşı...

Gönül dedi ki...

offf ya nasılda güzel görünüyor canlı canlı valla:))) ellerine asğlık benim balkon varda balkona bişi dikecek adam yok annem hep diker balkonunda bi sürü şeyler ama oda ankarada napsam acep:)))) neyse sen benim yerimede yap ve afiyetlerle mis gibi kokusuna gömülüp ye...sevgilerimle öpüyorum

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Hepimizde aynı özlem var sanırım.Küçük bir yerde oturmamıza rağmen bizlerde betonlar arasındayız maalesef:((((Benim balkonumda da ekmiş olduğum salatalıklarım var gözüm gibi bakıyorum.Sevgiler.....

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Mmmm, kimbilir nasıl mis gibi kokuyorlardır.. Emeklerine sağlık.. Selen'in yorumuna istinaden, Bauhaus'da balkonlar için özel satılan paketleri bulabilir, soğan ve fesleğen görmüştüm ben..

hayatkazanbenkepce dedi ki...

DOĞAYI VE DOĞAL HAYATI KİM ÖZLEMEZ Kİ?İNANILMAZ İMRENDİM BU DOĞAL SALATAYA . ELİNİZE VE EMEĞİNİZE SAĞLIK CANIM...

Hülya dedi ki...

Ben de balkona her yıl az da olsa bir şeyler ekiyorum.Tabii güvercinler izin verdiği müddetçe...
Çileklerimi yediler, dereotlarını yatak sandılar hepsini hijyenik nedenlerle atmak zorunda kaldım.

Selen'ciğim,
Bence kapalı balkonda da bitki yetişir üstelik benimki gibi güvercin sorunu da olmaz.
Sözünü ettiğin hazır paketler "pencere önü bostanları" ilkbaharda Bauhouse ve Koçtaş'ta satılıyordu hala var mı bilmem
Sevgiler

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım...

Selamlar...

Sevgiler...

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Güzel balkonunun güzel lezzetlerinin salatası da kesin!! çok güzel olmuştur :))
Sevgiler koccaman ;)

Adsız dedi ki...

sERPİLCİM
Harika yapmışsın. Balkonda bu bir ziyafet olur. Sevgiler.

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Selen yorumsuz kaldım çünkü bizim burada söylediğin paketlerden yok.Ama topraklı yada topraksız bitkilerin güzel yetişir.Sera gibi kapalı ortamda güneş alması yeterli.Arkadaşlar koçtaş ve Bauhaus da olduğunu yazmışlar..sevgiler..

Adsız dedi ki...

Canım Serpilim, ohh misss gibi olmuş salata.

ellerine sağlık. kendi yetiştirdiğin şeyleri yemesi ayrı keyifli oluyor değil mi :)))

sıcacık sevgiler..

afiyetler olsun
www.misssgibi.com

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ne güzeldir kendi emeklerinin tadına bakabilmek.Ellerine sağlık. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

herkese teşekkürler.. benim aradıklarım daha farklıydı ama "pencere önü bostanları" fazlasıyla işime yarar..annem haberlerde görmüş bu ürünü fakat bulamamıştık ,bilgilendirdiğiniz çok iyi oldu çünki bahsettiğiniz ürünler annemin istediklerinin aynısıymış ve en kısa zamanda alacağız :)

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım, ne güzel bir isim koymuşsun! Balkon Salatası. Bizim de meyve, zeytinyağlı ve salatadan başka bir şety yiyesimiz yok pek.İçim açıldı görünce vallahi! Ellerine sağlık!
En kısa zamanda denemeli!
Sıcacık sevgiler!