14 Ağustos 2007 Salı

BİR KAHVE MOLASI

Bu hafta sizlere yeni birşeyler hazırlayamadım.Murat İzmir Foça'ya Balıkavı.Net in düzenlediği ı organizasyona gitti.Cuma günüden bugüne kadar yoktu.Bu sabah geldi ama henüz görüşemedik.
Dolayısıyla evde babamız yoktu.Bazen anneanne de yemek yedik bazen de Nesrin'le geçiştirdik.Benim 7 yaşından beri tanıdığım bir arkadaşım Nesrin.Murat bir yerlere gittiği zaman sağolsun beni yanlız bırakmaz hiç .

Bu aralar bir sorunum var.Bakıcı....Ege bu yıl okula başlayacak ve öğlenci olacak.Dolayısıyle sabahları ona bakacak biri gerekliydi bana.Önce Etüd merkezlerine gider diye düşündüm ama sonra kıyamadım.Sabah sabah yollara düşecek akşamın köründe eve girecek.En güzeli eve birini alalım.Hem ev işlerine de yardımcı olur ve ben de rahatlamış olurum diye.Bir bayanla anlaştık ayın 13 de pazartesi günü başlarım dedi.Ve cuma akşamı telefon açıp çalışmaktan vazgeçtiğini torununa bakacağını söyledi.Torunu dediğime bakmayın yaşlı değil 40 yaşında.Biz onu sevmiştik ve Ege'yi de yuvadan almıştım nasıl olsa başlayacak diye.Olmayınca oğlum ortada kaldı.
Başka 2 hanımla daha görüştüm.Birisi sadece öğlene kadar bakacağını onun da ev kadını olduğunu ve kendi işleri olduğunu söyledi.Sanki bu boş zaman değerlendirme...Birisi bana da yarım gün iş verse çok mutlu olurum ama nerdeeee.Başka birisi inanılmaz sakin çıktı.Tam Ege'ye göre kukla yapıp oynatır.Onu yemem bunu isterim diye...Onu da ben istemedim.
Anneannemiz idare ediyor şimdilik ama onun sağlığı da çok iyi değil.Yani canım arkadaşlarım zordayım şu ara.Bana acil bakıcı lazım ama nasıl?


Bu arada geçenlerde yaptığım poğaçaları tekrar yaptım inanılmaz yumuşak oluyorlar.Sıcakken özellikle nefis.Pastaneyi aratmıyor.Ama bu kez biraz daha fazla un aldı.Acaba unun markasına göre değişir mi diye düşündürdü beni.Sadece ele yapışmayan ama çok yumuşak bir hamur oluyor.Un ilave etmeyi, şekil alacağı kıvamda bırakmak gerekiyor.

Ha unutuyordum az kalsın bu hafta sonu iş arkadaşımız Sevinç hanıma misafir olduk.Masasını görüntüledim ama henüz yayınlayamadım.Yayınlanınca görürsünüz çok güzel yiyecekler vardı.Offf hepsinden yedim valla...
Hoşçakalın...

Dipnot: Kahve fincanımın yanındaki kaşık çikolatalara dikkatinizi çekerim yani...

11 yorum:

serinmavi dedi ki...

O cikolata kasiklari ben de cokk seviyorum bir yandan sicak fincanda eritirken bir yandan yemek cok guzell:) Kahve Dunyasinda bazi cesit kahvelerin yaninda getiriyorlar...birde kahve cekirdekli cikolatalari cokk guyel,citir citir....eline saglik canim...Selamlar........

didem dedi ki...

çikolatalar harika..bayıldımm..ne zaman gelicek onun tarifi?

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Kahve fincanının yanındaki kaşık çikolatalar benim direkt dikkatimi çekmişti Serpil :))
O kaşıkcıklarla karıştıra karıştıra arada kaşığı yalaya yalaya içmek keyfe keyif katıyor gerçekten, mmmmmmmm
Poğaçalar da nefis görünüyor.
Bakıcı sorununu en kısa sürede en iyi şekilde çözersin umarım. Bu konuda şans faktörü çok önemli. Sana boll boll şans diliyorum.
Sevgiler :))

Bocuruk dedi ki...

Serpil'ciğim,
Sen de gelseydin ya İzmir'e. Bu sefer görüşürdük. Bana misafir olurdun, ne güzel olurdu. Bakıcı olayı çok zor. Bence yarım gün de etüt için anlaş. Derslerini de yaptırırlar hem Ege hem sen rahat edersin. Bakıcı maceralarımı bir de ben anlatsam... Neyse herşey gönlünce olur umarım.
Sevgilerimle...

Hülya dedi ki...

Yazını okuyunca çok endişelendim senin için.Tabi minik aşkın için de:(
Gerçi benim çocuklarımı annem büyttü hiç sıkıntı çekmedim bu konularda ama bizim şirkette dışarıdan epey insan var.Onların çilelerini görüyorum da seni çok iyi anlıyorum.
İnşallah tez elden sıkıntıların biter ve ailecek umduğunuzdan daha insan,hayırlı biriyle karşılaşırsınız.
Kolaylıklar diliyorum sana.
Bir poğaça aldım kaçtımmmm;))

Adsız dedi ki...

Cnm sen neler yasıyormussun da haberımız yokmus.. Bakıcı sanırım çok buyuk bır sorun olsa gerek (ben yasamadım ama) sonucta cok guvenılır bırı olmalı... Gözun arka da kalmamalı.. Allah ıns.oyle bırını cıkarır karsına... Kasıklarsa mmmmmhhhh...
sevgiler
fidan

ebruakin dedi ki...

Selamlar Serpil,
Mesajın için çok teşekkür ederim.
İyi ki mesaj yazmışsın da bloğunu görmüş oldum.
Harika tariflerin var. Mutlaka faydalanacağım. :)

Bakıcı için allah yardımcın olsun. Kesinlikle şans işi. Ben sırf bakıcı derdi yüzünden 10 yıllık işimden ayrıldım. Şimdi evden yürütmeye çalışıyorum.
Gerçi oğlun büyük ama herbiri ayrı bir dert söylemek istedim.
Tabi çok şanslı olanlarda var. Dilerim sen de onlardan olursun.

Kolaylıklar diliyorum.
Sevgiler...

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Serpil'ciğim,
Seni çok iyi anlıyorum. Çalışan bir anne için en önemli sorun gerçekten bakıcı. Hiç bulamazsan mülayim diye istemediğin kişiyle konuşup şartlarını anlatırsın. Senin istediğin şekilde davranır. Kaşıklara bayıldım. İlk Eminönü ziyaretimde Kahve Dünyasına uğrayacağım kaşıklar için. Poğaçalar da gerçekten yumuşacık görünüyor.
Sevgilerimle,

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili OyaCığım misafire sunarken de hoş bir görüntü oluşturuyor.
sevgilerimle.

Cafe Gusto dedi ki...

Didemciğim keşke o kadar yetenekli olabilsem denedim ama başaramadım.
sevgilerimle...

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Burcu,Elvan,Fidan,Ebru ve Burçin bana yazılarınızla destek verip derdimi paylaştınız.Sizlere ilginizden dolayı çok teşekkür ederim.Beni çok mutlu ettiniz.Sevgilerimle...