14 Mayıs 2007 Pazartesi

RESİM KURSU



Bu hafta sonu Ege'nin resim kursundaydım.Ege 4 ay öncesine kadar anasınıfında yaptığı karamaları resim yaptım diye eve getiriyordu.Ama sadece karalama yapıyordu.Bazen de kanlı silahlı tuhaf anlamsız çizgiler çiziyordu.Bu beni oldukça üzüyordu,psikolojisi bozuk diye çok düşünüyordum ki; sonra bir gün ne oldu bilmem Ege oturup gerçek resim yapmaya başladı inanmazsınız 1 hafta da birşey oldu kalemi tutuşu bile değişti.Ben de aldım onu doğru resim kursuna....
Emekli resim öğretmeni Gülten Kocabaş açmış bu kursu."Çizgi Sanat".Gülten hanım son derece sıcak ve samimi bir insan dolayısıyle çocuklara yaklaşımı da aynı sıcaklıkta.Büyük küçük her yaştan öğrencisi var.
Ege ve Gülten hanım birbirini çok sevdi.Ege birbirinden güzel resimler yapmaya başladı.Gülten hanım da onun resimlerini panoda sergiledi.Bende sizlerle paylaşmak istedim.

Baksanıza oğlum Lunapark yapmış

Gülten hocamın yapmış olduğu tablolardan ikisinin fotoğrafını çektim.Tabi tabloların güzelliğini fotoğrafa yansıtamadım afedersiniz.Malum ne de olsa acemiyim henüz..
Ayrıca Hocama Ege'ye resmi sevdiridiği ve onu teşvik ettiği için teşekkür ederim..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ SERPİL;
Tatlı torunumuz EGE' mizin resimleri gerçekten çok güzel. Anlatımı ve detaylar çok çok iyi ve kabiliyetli olduğu açık.Onu bizim için öp. Hepinizi seviyoruz.