14 Mayıs 2007 Pazartesi

ANNELER GÜNÜ




Biraz gecikmiş bir yazı oldu ama olsun yazacağım.Fizik olarak ufak tefek olduğum için gençlik yıllarımda benim çocuğum olmaz diye düşünürdüm hep.Neden bilmem ama öyleydi işte.Ve hiçbir zaman bir çocuğum olacak yada anne olacağım diye düşünmemiştim.Evlendikten sonra da yine böyle bir fikir oluşmadı.Fakat canım eşim çocukları çok seviyor ve o istiyordu.Sonunda Ege oldu.İlk üç ay ona hiç alışamadım.Sanki düzenimizi bozan bir varlıktı.Belkide lohusalık bunalımıydı çünkü doğum sonrası tek gözüm 2 aylık bir süreyle görme duyusunu yitirdi.Tedavi sonucu birşeyim kalmadı ama zor günlerdi.
Ege 4.ayına girdiğinde artık gözlerimin içine bakmaya başladı.Ve bu bakışlar "ben seni tanıyorum sen benim annemsin" diyordu.İşte o aydan sonra ben anneliği ve Oğlumu sevdim.Garip belki ama paylaşmak istedim.Artık benim dünyam o oldu.Nasıl da güzel birşeymiş annelik, bana bu duyguyu o öğretti.Hele bu anneler gününde beni bir şarkıyla uyandırdı ki sormayın.Şarkının son dizeleri harikaydı "hayatımın tek kadını benim annem benim annem!!!!!" Allahım onu korusun.Ve ben şimdi boyumu umursamadan herkese haykırıyorum.Ben çok şanslıyım.Harika bir oğlum,Harika bir eşim var.Sağlıklıyım,elim tutuyor gözüm görüyor,nefes alabiliyorum.İşte şans bu kıymetini bilin....
Öncelikle annemin ve dünyalar iyisi gülben annemin de(ona kayınvalidem demeye dilim varmıyor)anneler gününü kutluyorum.
Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun...sevgilerimle....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sizin ne mükemmel bir anne olduğunuzu biliyoruz..anneler gününüz kutlu olsun geç oldu biliyorum ama nasılsa hergün anneler günü sayılır