23 Şubat 2021 Salı

Krep

 
Krep hazırlamayı sanırım çok kişi biliyor ancak ben yemek yapmayı bilmeyenleri de düşünerek tariflerimi veriyorum. Ayrıca ilerde yemek yapmayı seven oğluma reçete bırakmak için bu bloğa yazmaya devam ediyorum.

Ben size bugün 1 ölçüden tarifi veriyorum. Malzemelerin aynı oranda arttırabilirsiniz. Tek ölçüden 4 adet krep çıkıyor. Ben çok ince döküyorum tül gibi oluyor. Sizin de böyle dökmenizi tavsiye ediyorum.

Malzemeler:
1 adet yumurta
1 su bardağından 1 parmak az un
1 su bardağı süt
bir fiske tuz
ben vanilya da kullanıyorum 
Tüm malzemeyi çırpın ve krep tavasına ilave ettiğiniz fındık büyüklüğünde tereyağı eridiğinde ince bir şekilde döküp alt üst pişirin. Üzerine ne isterseniz sürebilirsiniz. Ege Nutella yada tahin-pekmez ile tüketirken, Murat peynir ve domatesle tüketiyor.

Afiyet Olsun

Hiç yorum yok: