9 Mayıs 2024 Perşembe

Tahinli Sandviç

Glutensiz beslenirken bazen insanın canı ekmek arası gibi bir şeyler tüketmek istiyor. Yada bazen dışarıda kahvaltı yapmak istiyoruz ama ben her şeyi yiyemediğim için bu durumlarda kurtarıcı yiyecekler arıyorum. Bu sandviçi hazırlamaya başladığımdan bu yana keyifle içine ne istersem ekleyebiliyorum. (Süt ve süt ürünleri de bu aralar eliminasyonda) Hindi Füme bu durumda kurtarıcı oluyor.Avakado, yeşillik domates biber ekleyerek tüketiyorum. Malzemeler 1,5 çay kaşığı tahin, 1 yumurta 1 çay kaşığı kabartma tozu 1/2 çay kaşığı tuz Tüm malzemeyi karıştırıp. Yağlı kağıt eklediğiniz kaselere tüm malzemeyi doldurun üzerine eklemek istediğiniz bir şey varsa ekleyebilirsiniz.180 derece fırında pişirin. Ben üzerine susam ve çörek otu ekledim. İçine de kuru domates, zeytin,iri kıyılmış ceviz, iç ayçekirdeği ekledim.

Hiç yorum yok: