6 Haziran 2023 Salı

Karamelize Soğanlı Kuru Fasulye Yahnisi

Size bugün kuru fasulyeden farklı olan bir fasulye tarifi ile geldim. Mis gibi karamelize soğan tadı ile lezeetlenmiş bir yemek bu. Soğanı karamelize etmek biraz uzun sürse de inanın bu zahmete değiyor. Malzemeler : 2 adet kırmızı soğan 1 kutu haşlanmış fasulye Kırmızı toz biber Pul biber Karabiber Tuz Üzeri için ince kıyılmış maydanoz (ben eklemedim) Yarım limon suyu Soğanları piyazlık şeklinde ancak biraz daha kalın doğrayın. Zeytinyağı ilave ettiğiniz tavada karamelize olana kadar altını kısın ve pişirin.Karamelize olan soğanın üzerine baharatları ekleyin ve çeri domatesleri ilave edip tavanın kapağını kapatın. Domatesler yumuşayınca haşlanmış fasulyeyi biraz suyuyla ilave edin ve birlikte bir süre pişirin. Üzerine maydanoz ve Limon suyu ekleyin. Ben domatesli anne pilavı yapıp birlikte servis ettim. Çok beğeneceksiniz. Afiyet olsun

Hiç yorum yok: