28 Mayıs 2020 Perşembe

Patates Mücveri

Bugün yine sokağa çıkamadığımız günlerden biri. Bu postu hazırlıyorum ama ne zaman paylaşırım bilmiyorum.
Mutfakta Egeyle olmayı çok seviyorum. Ona bildiğim mutfak sırlarını öğretiyorum. Çalışan annenin çocuğu olmak böyle bir şey. Ben yetişemediğim de o yemek yapıyor olabilmeli.
Ben bir süredir sağlıklı beslenmeye çalıştığım için yağlı ve kızarmış yiyeceklerden uzak duruyorum. Kahvaltıda farklı besleniyorum. Ben 10, Ege 22 kilo verdi. Dolayısıyla bu kadar zayıflamışken arada kaçamak yapmayı keyifli bir şeyler yemeyi seviyor.
Ege bu sabah uyanıp "ben patates mücveri yapacağım" dedi ve işe girişti. Ben mücverin sadece tadına bakmakla yetindim mükemmel olmuştu.
Oğlumun ellerine sağlık çok lezzetli yiyecekler hazırlıyor. Aslında mutfak sanatları mı okusaydı diye düşünmeden edemiyorum. :)


Malzemeler.
3 adet patates
1 adet soğan
1 yumurta
2 yemek kaşığı un
tuz karabiber pul biber

Hazırlanışı
Patatesleri ve soğanı çiğden rendeleyin. Rendelenince çıkan suyunu iyice sıkın. İçine un ve yumurta ilave edin. Kızgın az yağda kaşık ile dökerek kızartın.

Afiyet Olsun

Hiç yorum yok: