10 Şubat 2019 Pazar

Rulo Pasta




Size iş arkadaşımız Pınar'ın tarifi olan, yapımı ve malzemeleri son derece kolay bir rulo pasta tarifi vermek istiyorum. Lezzetli olmasının yanı sıra çok da hafif.

Kek için Malzemeler:

3 yumurta
1 çay bardağı şeker
3 çorba kaşığı un
vanilya
kabartma tozu

Puding için:
1 yumurta
1 çay bardağı un
1 çay bardağı şeker
2 su bardağı süt
Vanilya

İçi için:
2 adet Muz

Üzeri için:

Hindistan cevizi

Kek için yumurta ve şekeri çırpın. Üzerine kuru malzemeleri ekleyin. Yağlı kağıt sermiş olduğunuz bir tepsiye hamuru serin.(Ben midi fırın tepsisi kullandım. Ayrıca yağlı kağıdı tekrar kendim de yağladım) 160 derece önceden ısıtılmış fırında üstü pembeleşinceye kadar pişirin. Çok kabarık bir kek olmaması gerekmektedir. Aksi halde kıvırırken parçalanabilir.

Pudingini vanilya hariç karıştırarak pişirin. Piştikten sonra vanilya ekleyip tekrar karıştırın.

Pişen kekin üzerini tamamen pudingle kaplayıp biraz da üzeri için pudingten ayırın. Kenarına gelecek kısmına muzları uzunlamasına dizin ve rulo yapın. Rulo yaparken yağlı kağıdı da çıkartarak sarmaya devam edin. Üzerine kalan pudingi sürüp hindistan cevizi ile süsleyin.








Hiç yorum yok: