18 Mayıs 2013 Cumartesi

4.İZMİR YEMEK BLOĞU YAZARLARI BULUŞMASI

Biz İzmir'li yemek blogları 4.kez toplandık..Nisan ayında toplanmamıza rağmen yoğun iş hayatım nedeniyle sizlerle ancak paylaşabiliyorum..Öncelikle bu etkinlikte emeği geçen arkadaşlarımdan bu kadar geç kaldığım için özür diliyor sonra hepsine teker teker bu emek ve çaba için teşekkür ediyorum...Ellerinize sağlık pembe kekik,Ihlamurcum,Lutenitsa,Begonya,Suna'dan denemeler ve bir dilim daha.60 blog yazarı için bunca hediye,sponsor ve tüm bunların nakliyesi ...gerçekten zoru başarmışlar tekrar teşekkürler..
Bu güzel kurabiyeleri bizlere hazırlayan Bir Dİlim Daha arkadaşıma öncelikle ince düşüncesi için teşekkürler...


Katılımcı firmalarımız hepsi ayrı ayrı hediyelerle bu etkinliğimize eşlik ettiler...

Murat bey peynirleri de bizlere sponsor olmuş ayrıca bizler için Manisa Salihli Gökköy ormanında birer ağaç dikmişler..
Murat bey peynirleri masalarımızı birbirinden güzel peynirlerle süslemiş...Lezzeti kadar sunumları da nefisti.Ertesi gün koşup markete bende beğendiğim peynirlerinden satın aldım...Ben tam bir peynir canavarıyım..Evde yemek yoksa aklıma peynir ekmek yemek gelir..Peynir bittiyse evde birşey yokmuş gibi olur.....Ben bu etkinlikten bir önce de Peynir Festivalindeydim..yani peynire doydum desem yeridir...





Katılımcı firmalardan Lipton lezzetiyle zaten gönüllerimizdeydi bu aralar adını ve methini bolca duyduğum Siyah İnci'yi de ürün yelpazesine eklemiş...Denendi ve tam not aldı..

 Söke un değişik ekmek çeşitleri ile bizlere ulaştı..Akdeniz ekmeğini denedim..Benim ve iş arkadaşlarım tarafından test edilip onaylandı...Gerçekten nefisss....
Selva makarna yıllar önce bloğumu Samsun da yaşarken keşfetmiş ve kocaman bir paket göndermişti..O zamandan beri evimizin vazgeçilmezi..Hele de çalışıyorsanız ve eve gelince ne pişireyim diye düşünmeyin şip şak makarnalarınız hazır...
Dünyaca tanına Dr.Oetker'e diyecek bir şey yok zaten..Tüm ürünleri zaten herkesin evlerinde...

 
Koroplaaaast birşey demeye gerek var mı?Hergün elimizin altında olan bir marka...Çöpümüzde de onu kullanıyoruz..binbir emek verdiğimiz yiyecekleri saklarken de onu kullanıyoruz...Yani mutfağımızın vazgeçilmezi...

Bulgur deyince hem sağlıklı bir yiyecek hem de Duru markası aklıma gelir...İri Pilavlık bulguru kesinlikle vazgeçilmezimdir...

Donmuş gıdalarda bir İzmir firmasının oluşu beni mutlu etti..teşekkürler feast..
 Sweet Via benim gibi şeker hastaları için vazgeçilmez üstelik de doğal bir ürün...

 Zeytin ve zeytinyağı benim için bir vazgeçilmez..Başka yağ tanımam desem yeridir..Kristal Zeytinyağları da çok uzun yıllardır sofralarımıza konuk olmakta...Teşekkürler ...



Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırına İlyas Gönen'e teşekkürler....

Form Stüdyo birçok hediyesiyle aramızdaydı...Teşekkürler Beste hanım...


Fairy mutfaklarımıza birden ve çok hızlı giren, girmesiyle de kendini çok beğendiren bir ürün..Ben her ürününü kullandım ve çoook memnunum..Teşekkürler Fairy..
 Tursilin sıvı çamaşır deterjanını daha önce kullanmamıştım..Bana bu fırsatı verdiğin için teşekkürler Tursil..
 Nivea yıllar önce annelerimizin çantasına lacivert teneke kutudaki el kremiyle girmişti...O  gün bu gündür evlerimizden eksik olmayan ürün yelpazesine hep yeni ürünler ekleyen Nivea'ya teşekkür ederim...

Datça Mesudiye Zephyros Otel bizlerden 4 arkadaşımıza çift kişilik konaklama hediye etti... Ayrıca Zephyros Otel'in Datça'dan bizler için hazırladığı şık görünümlü bademleri de damaklarımızı şenlendirdi...

Hiç yorum yok: