6 Ocak 2008 Pazar

YILBAŞI GECESİ

Bu yıl 31 Aralık tarihinin pazartesine gelmesi ve benim de kuruyemiş sektöründe olmam nedeniyle pazar günü dahil çalıştım.Pazartesi de işin yoğunluğu aynı tempoda devam etti.Akşam 18:30 a kadar çalıştım.Dolayısıyla bu yıl ilk kez yılbaşı gecesi için hiçbir hazırlık yapamadım.Akşama yiyecek yemeğimiz de yoktu.Alışverişe çıkacak zaman da bulamamıştım.

Ayşe'yi aradım ondan pilav pişirmesini,patates kızartmasını ayrıca havuç rendelemesini ve patates haşlamasını rica ettim.

Akşama Nesrin de (25 yıllık arkadaşım) yalnızmış onu da çağıralım artık elimizden ne gelirse Allah ne verdiyse yapar yeriz dedik.Eve gelirken tavuk aldım.Nesrin tavukları kızartırken ben de haşlanmış patatese garnitür katarak rus salatası hazırladım. Havuçları kavurdum sarmısaklı yoğurtla karıştırdım.Marketten gelirken barbun fasulye ve yaprak sarma almıştık.Onları hazırladım.Peynir tabağı yaptım.Turşu çıkarttım.Sarmısaklı yoğurtla nane kırmızı biber karıştırdım.Meyvemiz vardı.Ayşe kek yapmış,annemde elmalı kurabiye göndermiş.Ooohh daha ne olsun 1 saatte masamız hazır oldu. Öyle çok değişik yiyecekler olamadı maalesef ama bize yetti.

Herkese mutlu yıllar....

11 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

Yilbasi menüsü nefis görünüyor,kisa bir zamanda bu kadar lezzet cikmis daha ne olsun eline saglik.
Yeni yil saglik huzur mutluluklar getirsin sana ve ailene

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Serpil merhaba,yılbaşı sofranızın hazırlanmasını öyle hoş anlatmışsın ki mest oldum..
1 saatte hazırlanmış ama herşey çok güzel görünüyor..Elleriniz dert görmesin.
Sevgiler,

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Ne tuhaf dimi Serpil?

Yani yemeğimiizn olmadığı bir başka akşam pek dert etmeyiz.Ya menemen yapar ya yumurta kırar ya kahvaltı yapat ya makarna yada ne biliim işte ekmek arası koyarız peynir yer geçeriz.
Ama bu yılbaşı akşamı sanki daha özenli olması gerekir.

İşte içimizde yarattığı bu harika kıpırtısını,o tuhaf heyecanını seviyorum yılbaşının.Yoksa noel kutlaması,hıristiyan adetine özenmek,değerlerimizden vazgeçmek değil!

Yeni gelen yıla saygı ve sırf heyecanımız adına güzel karşılamak ,eğlencesine yani:)))

Heyecanın ve enerjin sofraya geçmiş.İmece de olsa nefis bi masa olmuş.

NiNo dedi ki...

offf ne guzel mamalar ye ye doyma bidaha ye :D ellerine saglik canim

Yaren dedi ki...

D A V E T I Y E

Merhaba arkadaslar, bu gün saat 14.00 te Türkiye saati ile 15.00 te AYYA Bayan blogcular kahvesinin acilisi var.Tüm blogcu arkadaslari davet ediyoruz,buyursunlar.

Aynur Yaren

www.ayyachat.blogspot.com

Cafe Gusto dedi ki...

Bahar çiçeğim az oldu ama bugünde doyduk çok şükür...
sevgiler...

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Feyza aramıza hoşgeldin..
sevgiler...

Cafe Gusto dedi ki...

Yarenciğim hayırlı uğurlu olsun.sevgiler...

Cafe Gusto dedi ki...

Ninocuğum teşekkürler..sevgiler...

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Biyom
Çok haklısın.Daha bir özeniyoruz.Sanki bolluk ve eğlence içinde geçirirsek yeni yılda bu tempoda geçer diye düşünüyoruz.Ama bizim soframız 1 saatte bu şekli aldığına göre 2008 bereketli geçecek diye düşünüyorum...
sevgiler...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Sevgili Serpil,
Sofra hiç de öyle hazırlıksız yakalanılmış gibi değil vallahi:))
Herşey muhteşem olmuş, ellerine sağlık...
Sevgiler......