25 Haziran 2007 Pazartesi

İŞTE DÖNDÜMMM

Evet Samsun'a döndüm.1 hafta o kadar kısaydı ki ne yapacağımı, nereye gideceğimi bilemedim.Herkese ve herşeye daha uzun vakit ayırmak istedim ama mümkün olamadı.Hatta kendi yapmak istediklerime bile zamanı yetiremedim.
Bu arada Sevgili Elvan'ın son derece içten ve sıcak davetine ragmen onunla da tanışamadım.Sadece telefonda birbirimizi tanıdık ve randevusunu ertelerken bana son derece anlayışlı davrandı.Tekrar özür diliyorum Elvancığım..
Sizlere ilk günümden başlayarak anlatacağım.Hani derler ya "yediğin içtiğin senin olsun bana gördüklerini anlat"diye...ben size yediğim ve içtiğimi anlatmak istiyorum..
İlk günün sabahından başlayalım.Gülben annem Ege'nin kahvaltı problemini bildiği için bize farklı yiyecekler de hazırlamış kahvaltıya..meşhur un kurabiyesi

tuzlu simit

ıspanaklı börek ve pişi yapmıştı.Tüm bunların tarifi gelecek merak etmeyin...

Kayınpederimin halası yani ailemizin en büyüğü Saadet hala bizi akşam yemeğine davet etmişti.76 yaşındaydı ve sırf biz gidiyoruz diye içli köfte yapmıştı.Oldukça lezzetli olan bu içli köfteyi ayranla birlikte yedik.Halamız içli köfteyi haşlamadan ve kızartmadan direk fırına vererek pişirmişti.Bu nedenle çok hafif ve lezzetliydi.Ellerine sağlık Saadet hala...

Ayris dedi ki...

merhaba,
ben de Samsun'dan yeni döndüm desem doğru olur herhalde. Geçen hafta bir okul gezisiyle Samsun'a gitmiştik. Çocukları toparlamaktan pek bir şey anlamadık ama yinede güzel (benim için nemli)bir şehirdi.Özellikle sahilde günbatımını izlemek. Denizi çok özlmişim.
Bu arada un kurabiyeleri çok lezzetli görünüyorlar umarım tarifini verirsiniz.

Adsız dedi ki...

Gülben anneniz cok marifetliymis,harika seyler yapmis,sizlere.Gülben hanim'in ellerine saglik.

Bocuruk dedi ki...

Serpilcim,
Özür dilenecek hiç bir şey yok lütfen:) Tatilde zaman ayıramaman çok doğal. Ben de tanışmayı çok istemiştim ama kısmet değilmiş. Allah sağlık versin de Samsun'da veya İzmir'de tanışırız birgün. Maksat gönüller bir olsun.
Gülben annenin hazırladıkları ve halanızın içli köftesi çok güzel görünüyor. İkisinin de ellerine sağlık, sizlere de afiyet olsun. Yol yorgunluğuna rağmen bizlerle paylaşmışsın bunları sen de sağol:)
Sevgilerimle...

yusufun annesi dedi ki...

Serpil hoşgeldin canım..Gözümüz yollarda kaldı:))Dediğin gibi yediğin içtiğin senin olsun, anlat bakalım neler yaptın İzmirinde:))Bu arada bende 6-20 Ağustos arasında tatil için İzmirde olacağım.Gülben annenin ellerine sağlık, ama Saadet halanın içli köftelerine bittim doğrusu:)
Sevgiler
Şebnem

gülriz dedi ki...

Serpilciğim hoşgeldin, umarım çok güzel geçmiştir günlerin. Dönüşte işe uyum sağlamak çok zor oluyor değil mi? Ben kendimi okullar açıldığı zamanki öğrenciler gbi hissediyorum :))
Kurabiyeler çok güzel görünüyor, kıyır kıyırdır şimdi onların tatları. İsteriz, isteriz, kurabiyelerin tarifini isteriz :)