21 Mayıs 2007 Pazartesi

BALKONDA KAHVALTI


Cumartesi sabah çok temiz ve güzel bir hava vardı.Kahvaltımızı balkonda yapmak istedik.Sizlere daha sonra resimlerim bizim balkon oldukça büyük,yazın günlerimiz çoğunlukla balkonda geçer ...
Gelelim kahvaltıya Ege kahvaltılıkların çoğunu yemiyor diye bahsetmiştim.Bende ne hazırlayacağımı şaşırıyorum.Yumurtalı ekmek seviyor,bayat ekmeğim de vardı biraz, eeee bende karıştırdım ikisini kızarttım.Tarifini vermeye gerek varmı bilmem ama;çırpılmış yumurtaya ekmekleri batırıp kızartıyorsunuz.Ben içine kekikde ilave ediyorum.Lezzet katıyor.Ekmeğin yanında tekrar yumurta haşladım.Domates zeytin falan.Ama zeytinler kendim içindi.
Günün devamıda çok keyifli geçti.Cumartesi günü yaptıklarımızı da "Ege ve biz" başlıklı bölüm açtım orada anlattım.Bu sayfada yemek tariflerimiz diğer sayfada ise anılarımız olacak.Biraz acemilik var kusura bakmayın.
Sevgilerimle,

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sabahın bu saatinde de bu kahvaltı iyi olurdu..ama değil yemek onlara dokunamıyorum hatta kokusunu bile hissedemiyorum elinize sağlık

Cafe Gusto dedi ki...

Birgün sizi de davet ederim o zaman kokusunu da hissedersiniz tadını da :))))