2 Mayıs 2007 Çarşamba

AHHHH AYVALIK AHHHH



İki yaz önce Wosvosumuzla Ege,Murat ve ben üniversiteden ev arkadaşım Özlem ve ailesini ziyaret etmek için Gelibolu'ya doğru yola çıktık.(Gelibolu'nun ve şehitliklerin güzelliklerini başka zaman anlatacağım)2 gece arkadaşlarımızda kaldıktan sonra kıyı şeridinden İzmir'e doğru yola çıktık.Ayvalık ve çevresindeki her yer bizi kendine hayran bıraktı.Assos-Behramkale'de ninelerin sattığı mis gibi kokan dağ kekiklerinden mi bahsedeyim yoksa bizim hayatımızda önemli bir yeri olan zeytin ve zeytinyağından mı ?Zeytinyağı müzesinden mi?Oradan aldığımız yağlara dağ kekiklerini katıp bandıra bandıra yemiştik.


Tüm kıyıları ve bu güzellikleri görünce eşimle bir karar aldık.Ömrümüz yeterse Ege üniversiteye gittiğinde Ayvalık veya çevresinde bir yerden zeytinlik alıp oraya yerleşmek.Belki bir pansiyon bile açabiliriz bende mutfağını işletirim.Kimbilir belki birgün.....Bunları niye yazdığımı merak ediyorsanız.Pastacı Burcu'yu okudum bugün.Tatil kaçamağı yapmış Assos'a , ona özendim herhalde onun adına ben mutlu oldum.Hele de o fotoğrafları görünce.....
Ya hani yemek ,pasta yok mu?dediğinizi duyuyorum.Tabi aç yaşamıyoruz yiyoruz birşeyler ama Murat İstanbul'a fuara gitti ve fotoğraf makinası onda dönünce size yeni tariflerimi görüntüleyeceğim...çabuk dön Murat , seni özledik....
Bu arada iki küçük miniğimi öpüyorum iyiki doğdun Anıt Devrim,iyiki doğdun Yiğit (biraz erken oldu ama)

Hiç yorum yok: