29 Nisan 2007 Pazar

DOMATES BİBER PATLICANNN







Sizlere Ziraat Yüksek Mühendisi olduğumu söylemişmiydim.Doğal olan ,Ekolojik olan Ev Yapımı olan herşeye meraklıyım.Balkonumda saksıda maydanoz,dereotu,nane,çilek,böğürtlen ve domates var.Aklınıza orman gibi bir balkon gelebilir ama hepsi küçük küçük saksılarda ve hepsine gözüm gibi bakıyorum dereotlarım yeni yeni şekillenmeye başladılar.Naneler de yeni yeşerdi.Bir de aylardır beklediğim fesleğenim var umarım yeşerir.

Doğaya sevgiyi de sanırım çocuklarımıza aşılamalı onları sadece teknolojiyle büyütmemeliyiz.Küresel ısınma nedeniyle oldukça karamsarım gelecek için.Ama zararın neresinden dönersek kardır.Belki küresel ısınmayı durduramayız ama geciktirebiliriz.Bu konuda hepimiz bilinçli olmalı ve çocuklarımızı da aynı bilinçte yetiştirmeliyiz. Bazen ben tek başıma ne yapabilirim diye düşünüyorum ama olsun ben yapayım da benim gibi düşünenler de mutlaka çıkar diyorum.Bilinçli toplumlar yaratmak dileğiyle...


5 yorum:

Tijen dedi ki...

Sevgili Serpil,
Yazdıklarına katılıyorum. Kesinlikle çok haklısın. Bana kalsa bir dal maydanoz yetiştirmeyi bile gurur verici bir şey olarak kabul edeceğim. O minicik tohumun büyüdüğünü görmek ne çok dersler içeriyor değil mi?
Varlığın için teşekkürler.
Tijen

Cafe Gusto dedi ki...

Aman Allahım beni keşfettiniz.Hep bir kenardan sessiz sessiz sizleri izledim.Ve şu an sizin beni farketmeniz inanılmaz mutlu etti beni.İlginize teşekkür ederim.

yemek dedi ki...

Merhaba Serpil Hanım, yanılmıyorsam yeni bir sayfa ve blog dünyasına hoşgeldiniz diyorum.
Ziyaretiniz beni mutlu etti, bende muhatabımı tanımak adına size geldim.
Ellerinize sağlık, renkli, resimli, güzel bir sayfa hazırlamışsınız.
Selamlar...

Cafe Gusto dedi ki...

lavantin' eteşekkür ederim
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

ya ben de nane ektim saksıya...su verme konusunda kararsızlık yaşıyom..toprak nemliyse vermiyorum falan..ama bazı yaprakları kararıyo ucundan..üff.. hem zevkli hem stresli bu bitki yetiştirme olayı:)
maydanoz ekti annem benim için sağolsun..onlar çıkıyo şirince:)
bir de soğan ektim daha yeni...
çok zevkli bişi :)