24 Haziran 2009 Çarşamba

MİS KOKULU SÜTLÜ EKMEK

Ekmek makinem bozulduğundan beri evde mis gibi ekmek kokusuna hasret kalmıştık.Bu koku terapi gibi birşey.İnsanı mutlu eden gülümseten..Geçen haftalarda Esse'yi gezmeye gittiğimde ekmek makinesi alarak çıkmak aklımın ucundan bile geçmiyordu.Taa ki fiyatını görene kadar...

1 günlük sadece birkaç şubesinde uygulanan kampanyı öğrenince tereddüt etmeden çok uygun bir fiyata almış oldum..

Aldığım günden bugüne kadar da sık sık ekmek pişirdim.

Bugün ki ekmeğim de mis gibi sütlü bir ekmek...

Malzemeler:
340 ml süt
1 yemek kaşığı tereyağ
1 tatlı kaşığı tuz
2 adet kesme şeker
500 gr un
4 tatlı kaşığı kuru maya



içi için :1 avuç kırık ceviz,1 avuç keten tohumu


Hazırlanışı:


Bütün malzemeleri yukarıdaki sıraya göre makineye yerleştirin.Büyük ekmek ayarında ve koyu renk kabuk ayarında temel pişirme programın da 3 saatte pişirin.İç malzeme ikaz sesini duyduğunuzda içine ceviz ve keten tohumunu ilave ediniz..Afiyet olsun

13 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

sevgili Gusto güle güle kullan yeni makineni.ekmek şahane görünüyor.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

kirazdünyası dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık,bende de makina var ama anca hafta sonları yapabiliyorum ekmek.dediğin gibi kokusu bi harika :)

Unknown dedi ki...

Bu güzel tarifi paylastigin icin cok sagolasin... En kisa zamanda deneyecgim.... Ellerine saglik
Sevgilerimle

cilek-marzipan dedi ki...

Merhaba,
önceliklebloguma bıraktığınız mesajınız için teşekkür ederim.
Esse makine iyi bir seçim, ben çok çok memnunum, güle güle kullanın..Ben de de alternatif tarifler var bu makineyle yapılmış..
Sevgiler
Ezgi

Eya dedi ki...

Ok artik benim de bir ekmek makinasi almam sart oluyor...bu güzel tarifleri gördükce...himm kokusu buraya kadar geldi...sevgilerimle

zehra

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Serpilcim güle güle kullan makinanı. annemin de aynısından var keşke ben de bir kampanya yakalasam da hemen kapsam. gerçekten iyi bir makine bu.misler gibi görünüyor ekmeğin de.afiyetler olsun

SOFRAM dedi ki...

Hayırlı kandiller Serpil'ciğim.
Canım ekmek makineni sağlıkla kullan ekmek te pek güzel görünüyor, hele o kokusu yokmu herşeye değer, ellerine sağlık canım, sevgilerimle...

pasta caddesi dedi ki...

bizim makine de bozuldu, ben de fırında yapıyorum artık canım ellerine sağlık.

sevgiler,

tolunay

mutfaktakizaman dedi ki...

iadeyi ziyarete geldim canim ziyareti icin ve yorumun icin cok tesekkur ederimm..

ekmekte ne kokmustur miss gibi..bende almak istiyorum bu makinalardan ama bi turlu cesaret edemedimm..
sevgiler ve hayirli kandiller canimm

TAZE NANE dedi ki...

BAKİLER SEVGILER ADINA NİCE DILEKLER VARDIR,
ÖLÜMÜ BILE AYIRIR SAYMAYAN GONULLER VARDIR.
MESAFELER ARAYA SET CEKMISSE NE CIKAR, DUALARDAN BIRLESEN GONULLER VARDIR.

ipek dedi ki...

Makinan hayırlı olsun. Ekmeğin kokusu buralara kadar geldi.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

harika bir tercih canım.
tüm mutfak ekipmanlarım yıllardır, benimde oradandır..
iyi günlerde kullanman dileklerimle..
ellerine sağlık.. sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Ekmek makineni iyi günlerde,nefis ekmekler yaparak kullan canım..Ekmeğinin kokusu buralara kadar geldi adeta..)Afiyetler olsun sizlere..



Sevgiler..