15 Şubat 2008 Cuma

SEVGİLİLER GÜNÜ PASTASI



Ayşe'den daha önce sizlere bahsetmiştim ama bilmeyenler için hatırlatayım.Ayşe Ege'nin bakıcısı,aslında bu kelimeyi sevmiyorum ablası demek daha güzel sanırım.Ege'yi bakmanın yanısıra Ayşe bizlere de el attı.Kendisi lise mezunu ve Almanya'da eğitimini tamamlamış.Yani herşeyden anlıyor ve elinden herşey geliyor.Dolayısıyla benim asistanım oldu.Bazen benim geceden sizler için yaptıklarımı gündüz Ayşe fotoğraflıyor.Bana da msn den gönderip olup olmadığını onaylatıyor.



Neyse gelelim pastamıza sevgililer günü olurda Ayşe boş durur mu?Aslında 1 aydır bana kırmızılı kalp pasta yapsak ,şeker hamurlu falan deyip duruyordu.Ama ben bir türlü zaman bulamamıştım.14 şubat günü bana msn den bir fotoğraf geldi.Ayşe bize hediye pasta yapmıştı.Üstelik değişik değişik de fotoğraflamıştı.Üstelikte korkunç bir yaratıcılıkla.Niye mi?Bana evde limonlu jöle vardı dedi.Bende eeee gıda boyasıyla renkelendirdin o zaman deyince..Yooo doğal yolla yaptım pancarın suyunu kullandım demez mi?Turşu yapmak için pancarı haşlamıştım içine sarmısak sirke konulmak üzere kaldırmıştım.Ayşe gıda boyasını doğal yollardan temin etmiş de jöleyi renklendirmiş bile..İşte pastanın öyküsü böyle..Ayşe ellerine sağlık...Teşekkür ederiz..

Malzemeler
1 paket vanilyalı krem ole
Petit beurre bisküvi
1 paket jöle

Hazırlanışı:
Krem Ole'yi sütle çırpın.Üzerine bisküvileri kırın.En üstüne hazırladığınız jöleyi dökün.Dolapta soğutun..
Afiyet olsun..

11 yorum:

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
valla her eve bir Ayse lazim o zaman, cok iyi düsünmüs bu yolla renklendirmeyi, Ayse'nin ellerine saglik.

Bu arada seni kiskandim, senin bile sevgililer günü pastan olmus, ben herseyi pas gectim bu sene.
Ama sana katiliyorum bana yazdiklarinda, bizler artik bu uzun beraberliklerden sonra bazi seyleri astik ve en önemlisi de GÜVEN oluyor bu durumda.

Selam ve sevgilerimle..

EZGi :)) dedi ki...

canım çok ezzetli görünüyor.aysenin ellerine saglık.sizede afiyet olsun.kocaman sevgiler

NiNo dedi ki...

canim benim ellerine saglik apsatlarda yaparmis kocisine amanda sevgililermis masallah masallah nazar degmez ins :)

recel konsuunu hic acma be bacim cok gicik bir durum o yahu zaten meyveleri mincik mincik dogramak kabulari neyse zor bide saatlerce kaynatmaya ne gerek var iste recel yap :DDDDDDD

Feyza Fidan dedi ki...

Ayy Serpilim efferüm Ayşe'ye valla..Ellerine sağlık Ayşenin...Kevserimin dediği gibi her eve lazımm..
Tekrar sevgililer günün kutlu olsun canım benimmm.
Öpüyorum seni..

Adsız dedi ki...

Ayşeden klonlayalım bi kaç tane bizede gönder
ellerine sağlık ayşenin de seninde
kocaman sevgilerrr

meleginmarifetleri dedi ki...

maşallah öyle bir ablaya sahip olduğunuz için çok şenslısınız bence Ayşenin ellerine sağlık hoşçakal

uygarimizlahayat dedi ki...

Ayyy çok iyi ya, renklerdirme olayına çok güldüm, Ayşe'nin ellerine sağlık, böyle bir ablaya sahip olduğu için Ege çok şanslı...

Adsız dedi ki...

Pasta cok harika olmus,becerikli Ayse'nin ellerine saglik.Sevgiler.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Serpil'ciğimmm,
Bence her eve lazım Ayşe:)) Vallahi aklına, ellerine ve tabii ki sevgi dolu yüreğine sağlık Ayşe'nin:))

Koskocaman sevgiler....

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım AYŞE nin ellerine sağlık.çok süpper görünüyor.KIRMIZI RENK FİKRİDE ÇOK ORJİNAL:)
Yiyenlere de afiyet olsun tabii
mutlu pazarlar

Adsız dedi ki...

Canımmm serpilim, ayşenin ellerine sağlık. Doğal kırmızı fikri nefis...

sıcacık sevgiler serpilim

www.misssgibi.com