10 Ekim 2007 Çarşamba

KABAK SUFLE

Geçen hafta annem Derya Baykal'ın programında bu tarifi görmüş ve hemen kendisi de pişirmiş.Biz bayıldık ama benimki sanki annemin yaptığı kadar güzel olmadı.O borcama döşeyerek pişirmişti ben orjinali gibi yapıp sufle kabında pişirdim. Kabak sevenlere farklı bir deneme olabilir.

Malzemesi:

4 adet kabak
4 yumurta
1/2 demet maydanoz
1/2 demet dereotu
4 dal taze soğan
1/2 çay bardağı zeytinyağı
1 su bardağı un (kek gibi pişirecekseniz bence 1,5 su bardağı un olsa daha güzel olacak)
1 çay bardağı hindistan cevizi (evet evet hindistan cevizi)
1 kabartma tozu
bir miktar peynir (ben peynirsiz yaptım)
karabiber ,tuz
Üzeri için susam




Tüm malzemeyi karıştırın sufle kaplarına dökün üzerine susam serpin 170 derece de kürdan testi yaparak pişirin.(Bilmeyenlere:Suflenin içine kürdan batırılır kürdan temiz çıkarsa pişmiş demektir. )

Afiyet olsun...

4 yorum:

Bocuruk dedi ki...

Sufle deyince akan sular durur benim için:) Eline sağlık.
Bayramınız kutlu olsun:)
Sevgilerimle...

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Slm. Oğluşun dişi düşmüş geçmiş olsun. Ne de güzel gülmüş. Sufle için de ellerine sağlık. Ramazan bayramın mübarek olsun. Sevgiler...

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

serpilcim pratik ve lezzetli bir tarife benziyor.ellerine sağlık.

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Elvancığım çok teşekkür ederim.
sevgiler..
Sevgili Aslıcığım Her ikisi için de teşekkür ederim..
Sevgili Semra çok teşekkür ederim.
sevgiler..