23 Ağustos 2007 Perşembe

KUM ADAM HASTALANDI


Birkaç gündür birşeyler ekleyemedim.Çünkü bizim kum adam üşütmüş.Karın ağrısıyla başlayan kusma ile sonuçlanan bir rahatsızlık başladı.Ağrıdan iki kat olunca acile götürmek zorunda kaldık.Zira doktorumuz "apandist olabilir çocuk cerrahı görsün" dedi.
Acilde kan,idrar ve röntgen istediler.Röntgende bağırsaklar dolu çıkması nedeniyle film net değildi ve bu nedenle lavman yaptılar bebeğime.Ama nafile Ege'de tık yok.1 saat sonra ikinci lavmanda yapıldı.Banamısın demedi :))Doktor kan ve idrarın temiz olduğunu muhtemelen üşüttüğü için gaz sancısı olduğunu söyledi.İkiden fazla lavman yapamayacaklarını ve eve götürmemizi istedi.Dün o da biz de rahatladık :)))

Çocuk hastanesinin aciline ilk kez gittik.Ve onlarca bebiş ateşler içinde annelerinin kucaklarında kuzucuk gibi yatıyorlardı.Geceleri nasılda dolu oluyormuş acil servis.Allahım tüm çocukları korusun çaresiz hastalıklar vermesin.Hasta olanların da yardımcısı olsun.
Sevgilerimle...

19 yorum:

Tijen dedi ki...

Geçmiş olsun kum adama! Bir an önce iyileşsin, yine gülsün, eğlensin.

Adsız dedi ki...

mrb.geçmişolsun.acil şifalar dilerim.sitenizi gezdim.beyendim.banada beklerim.sevgiler

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Öncelikle kum adama geçmiş olsun ben bu yaşta çekiyorum aynı derdi ve dayanamıyorum allah kolaylık versin, böreklerimizin pişti olması ne güzel bende dolama diye uydurmuştum çok güzel bir tesadüf olmuş sizinde ellerinize sağlık
sevgiler

Bocuruk dedi ki...

Serpil'ciğim,
Geçmiş olsun canım kum adama. Nasıl da güzel gülmüş öyle. Allah nazardan saklasın hepsini.
Sevgilerimle...

Neslihan dedi ki...

Serpilcim, kum adama ve size geçmiş olsun, sağlıklı günler geçirmeniz dileğimle,
Sevgiler

Selcen Şenocak dedi ki...

Havalar sıcak olunca dikket etmek çok zor oluyor çocuklara daha çabuk kapıyorlar hastalığı çok geçmiş olsun canım sevgiler...

SEDA dedi ki...

Çok geçmiş olsun...Bu arada sana mail göndermiştim, aldın mı???

gülriz dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, bir an önce sağlığına kavuşsun. Daha beterleri ondan uzak olsun. Sevgiler

Yasemin dedi ki...

serpilcigim cok gecmis olsun kum adamina! Allah tum hasta cocuklara sifa ailelerine sabir versin insallah!
(etkinlik logosu ile ilgili bende yardimci olabilirim bu arada ;) sen resmi gonder yaziyi koyarim.)

serinmavi dedi ki...

Geçmiş olsun canım.Rabbim beterinden saklasın....

Adsız dedi ki...

Serpilcim çok geçmiş olsun canım..Allah bebişlerimize sağlık versin..Benimde aklım çıkıyor acildeki çocukları görünce..Mevzu çocuklar olunca tabiiki çok daha ürkek oluyorz..Bir daha başınıza gelmesin dilerim...
Etkinlik logosu içinde fırsat bulup birşeyler denemeye çalışacağım..Hoşuma giden bişi tutturursam muhakkak sana yollayacağım..Öpüldünüz kocaman

Adsız dedi ki...

oooooooo:(( yazık olmuş kum adama
çok geçmiş olsun Ege'cim....
Canım çok geçmiş olsun çarçabuk toparlar umarım kendisinbi malesef bu aralar böyle rahatsızlıklar çok sık duyar olduk aman dikkat edelim ...
Canım ziyaretin ve yorumun için çok teşekkürler .
Benim tost makinasını sormuşsun aslında bildiğimiz klasik bir tost makinası (philips marka )
hatta tepsisi bile yoktu sonradan aldık ofiste fırın olmayınca bende fırın gibi kullanmaya başladım :))
Sevgiler.......

Esra Kars dedi ki...

Çok geçmiş olsun.İnsan anne olunca daha bir yufka yürekli oluyor :(
"kum adam hastalandı" başlığını okuyunca yüreğim hop etti.Önemli bir şey olmamasına çok sevindim.
Sevgiler...
www.benimutfagim.blogspot.com

ceyt dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.Allah şifa versin.

Aybike Ceylan dedi ki...

Cok gecmis olsun diyorum, umarim simdi daha da iyidir.
Ayni sey bizim de basimiza geldi gecen mart ayinda. Bizde apandist suphesi ile gittik, ayni seyi dediler " gaz sancisi".

saglikli guzel bir hafta sonu diliyorum, sevgiler.

NiNo dedi ki...

cok gecmis olsun acil sifalar dilerim kimse hasta olmasin Allah hastaneye dusurmesinde yokluguylada aratmasin hastaneleri zor yerler zor cok gecmis olsun sevgiler

Adsız dedi ki...

of ya kıyamam ben ona ona bişey olmasın hasta olmasın
çok büyük geçmiş olsun bir an önce eskisi gibi kum adam olsunn

pervin dedi ki...

slm kum adama çok geçmiş olsun ben herzaman derim çocuklar çiçek gibidir bir gün önce açmışken ertesi gün soluverirler ama kum adam hep açacak hiç solmasın tekrar geçmiş olsun sağlıklı günler.. http://tahtakasik.blogspot.com/

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım göstermiş olduğunuz hassasiyet için hepinize çok teşekkür ederim.Konu çocuklar olunca hepimiz hassaslaşıyoruz.
hepinize sevgiler